Pas godt på din varmeløsning med en serviceaftale

Fra 1.760 kr. om året.

Indtast din adresse nedenfor og se hvilken serviceaftale vi kan tilbyde dig.

Montør foran sin servicebil - Pas godt på din varmeløsning med en serviceaftale

Hvad er en serviceaftale?

En serviceaftale på en varmepumpe eller et gasfyr sikrer dig service og hjælp, når du har behov for det. Aftalen om service inkluderer også det lovpligtige, årlige eftersyn på varmepumpen. En traditionel produktgaranti dækker ikke uden for normal åbningstid. Det gør en serviceaftale, og du får hurtig hjælp ved driftsstop.

Gastech-Energi servicemontør udfører service på varmeløsning

Få en særlig attraktiv serviceaftale, når du køber ny varmeløsning

Når du køber en ny varmeløsning hos Gastech-Energi, har du mulighed for at få en særlig serviceaftale med i købet. Med Total Tryghed får du nemlig gratis reservedele i hele perioden, og du kan endda vælge at forlænge aftalen i helt op til 20 år.

Læs mere om Total Tryghed til:

Gastech-Energi servicemontør udfører et lovpligtigt eftersyn af varmeløsning

Anbefalede eftersyn overholdes

Producenterne anbefaler, at du får efterset din varmeløsning. Gasfyr skal efterses efter producentens anvisninger typisk hvert 2. år. Luft til vand- og jordvarmepumper skal efterses hvert år, hvilket er lovpligtigt. Eftersynet sikrer, at din varmeløsning fungerer som den skal, og at du får den bedst mulige varmeøkonomi og mindst mulige CO2-udledning.

Du sikrer garantien på din nye varmeløsning

Mange nye varmepumper og gasfyr er omfattet af en fabriksgaranti de første år. Men fabriksgarantien bortfalder som regel, hvis du ikke overholder de anbefalede eftersyn af gasfyret og lovpligtige eftersyn af varmepumpen. En serviceaftale er derfor med til at sikre din garanti.

Smilende Gastech-Energi servicemontør
En grøn indstilling af din varmeløsning reducerer dit energiforbrug

Grøn indstilling

Med “Grøn Indstilling” tager vi en aktiv holdning til DIT energiforbrug. Ud fra dine vaner og din bolig indstiller vi din varmeløsning, så den matcher dine nuværende behov, og sikrer dig bedst mulig varmeøkonomi.

Det er helt grundlæggende for os at give alle vore kunders gasfyr og varmepumper en ”Grøn Indstilling,” hvor vi reducerer energiforbrug og CO2-udslip. Det vil betyde noget for klimaet, hvis alle vores knapt 70.000 servicekunder kan reducere CO2-udslippet med omkring 10 procent.

Få hurtigt hjælp, hvis din varmeløsning bryder ned

Med 90 servicemontører i hele Danmark har vi altid en montør i nærheden af dig, så du kan få hurtigt hjælp alle ugens dage – også i weekenden og på helligdage – i hele fyringssæsonen.

Vores servicebiler er udstyret med komplette værktøjssæt til alle gængse modeller af gasfyr og varmepumper, og medbringer også et lager af de mest benyttede reservedele. Så er du sikker på aldrig at være uden varme længere tid end allerhøjst nødvendigt.

Gastech-Energi servicebil på vej til at give hurtig hjælp

Ofte stillede spørgsmål om service

  • Service er ikke lovpligtigt på gasfyr, men kan være en god idé at få foretaget. Årlig service på luft til vand-varmepumper er lovpligtigt.

  • Du skal have service for at sikre, at din varmepumpe eller dit gasfyr kører økonomisk og sikkert. Din varmepumpe skal have service for at sikre, at den er tæt for udslip af klimaskadelige stoffer.

  • Et servicebesøg uden en serviceaftale kan nemt koste fra 1.900 kr. og opefter. En serviceaftale sikrer dig derimod alle de servicebesøg, du har brug for, til en fast pris ved at tegne en serviceaftale. Du kan se prisen på de serviceaftaler vi tilbyder her.

  • En varmepumpe skal have service én gang om året. For et gasfyr anbefales service hvert andet år.

  • Du kan ofte vælge en serviceaftale med eller uden frie reservedele. Hvis du vælger med reservedele, er du fuldt sikret mod økonomiske overraskelser.

  • En serviceaftale sikrer dig adgang til fri hjælp og service for en periode på typisk 2 år ad gangen.

  • Når du tegner et abonnement til en fast pris, er du sikret hjælp, når du har brug for det. Hvis du skulle betale pr. besøg, ville det være meget dyrt.

  • En serviceaftale kan opsiges med én måneds skriftlig varsel til udgangen af en måned, når der er gået 5 måneder efter aftalens indgåelse. Læs mere i vores servicebetingelser.

Sådan får du hjælp, hvis din varmepumpe eller dit gasfyr ikke virker

Har du akut behov for hjælp eller brug for service, så ring til os på tlf. 70 10 15 50. Med en serviceaftale kan du gratis tilkalde en af vores montører, alle ugens dage – også weekenden og helligdage – i hele fyringssæsonen.

Har du ikke en serviceaftale, men akut brug for hjælp?

Hvis du har oplever nedbrud på din varmeløsning og ikke har en serviceaftale hos os, kan du tegne en serviceaftale, hvorefter vi vil rykke ud og hjælpe dig så hurtigt som muligt. Der vil dog blive pålagt et akutgebyr.

Billede af Facebooks logo Billede af LinkedIn logo Billede af Youtube logo
Bestil et tilbud

Få vores nyhedsbrev,

som giver dig værdifulde råd om vedligehold, energiforbedringer og sparetips til din varmeløsning.