“Som sædvanligt et nemt besøg. Teknikeren kom til aftalt tid, ordnede det han skulle. Svarede på alle mine spørgsmål. En rigtig god oplevelse og start på dagen.”
Kan varmt anbefales
“Jeg har i dag fået udført det årlige eftersyn af min varmepumpe. Som hver gang en meget venlig medarbejder. Kan varmt anbefales til eftersyn og vedligeholdelse.”
Endnu engang et godt besøg
“Endnu engang et godt besøg fra Gastech, en behagelig mand der udførte service og tog sig tid til at forklare det han lavede ved vores gasfyr. Så super godt.”
Alt bliver nøje protokolleret
“Punktlige, venlige, og de var så venlige at installere mit internetmodul til varmeanlægget. Alt bliver nøje protokolleret, og man modtager det direkte efterfølgende via e-mail.”
Hurtig service
“Hurtig service ved fejl på gasfyr en fredag eftermiddag, en time efter jeg fejlmeldte fyret var der en teknikker på stedet med den rette reservedel og fyret kørte igen, rigtig god service.”