“Punktlige, venlige, og de var så venlige at installere mit internetmodul til varmeanlægget. Alt bliver nøje protokolleret, og man modtager det direkte efterfølgende via e-mail.”
Kan varmt anbefales
“Jeg har i dag fået udført det årlige eftersyn af min varmepumpe. Som hver gang en meget venlig medarbejder. Kan varmt anbefales til eftersyn og vedligeholdelse.”
De kom, de servicerede, de kørte
“De kom, de servicerede, de kørte. Gav en fin forklaring på, hvilke dele de skulle skiftes og hvorfor. Fik svar og info på hvordan anlægget kunne køres mest optimalt.”
Rigtig god oplevelse
“Rigtig god oplevelse – servicemedarbejder var meget villig til at besvare mine spørgsmål og for mig at se var han meget grundig i sin gennemgang af anlægget”
Super godt servicebesøg
“Kom til aftalt tid. Faglighed i orden. God forklaring på egne spørgsmål. Super godt servicebesøg, hvor varmepumpens funktioner blev tjekket og optimeret.”