Perfekt service med hurtig udrykning

Ulrik Friis bor i et hus på 225 m2 i den lille by Høsterkøb i Nordsjælland. I januar 2019 fik han problemer med sit gasfyr. Han forsøgte at kontakte forskellige VVS- og servicevirksomheder uden at få hjælp og endte med at ringe til Gastech-Energi.

”Det var fra starten en god oplevelse. De lyttede til mig og var interesserede. For at få hjælp skulle jeg tegne en serviceaftale, hvilket jeg accepterede. Den var samtidig billigere for et år, end prisen på et enkelt servicebesøg, og så kan man få al den hjælp, man har behov for, uden at betale mere. De fortalte, at hvis servicemontøren skulle komme med det samme, ville der være et akutgebyr, men hvis jeg ventede et par dage, kunne jeg spare dette. Det synes jeg er helt perfekt – og god service.”

”Servicemanden ankom. En glad og superkompetent mand – ja man kunne mærke, at han brændte for sit job. Det lyste ud af øjnene på ham. Han vidste, hvad han talte om, og forklarede, hvad han gjorde. Der var ingen rysten på hånden. Det tog ham ganske kort tid at få styr på mit problem, og fyret har kørt upåklageligt siden. Bravo, Gastech-Energi! Jeg er begejstret”.

”Er der slet ikke noget, jeg ikke er glad for? Jo, jeg prøvede at tegne en Tryghed+ Serviceaftale, der også inkluderer fri reservedele i hele aftaleperioden. Men Gastech-Energi kan ikke tilbyde en sådan aftale på det mærke, som mit gasfyr er. Det havde ellers været dejligt også at være dækket af mod udgifter til reservedele de kommende år.”