Vi ved absolut ingenting om gasfyr, så vi har behov for en serviceaftale vi kan have tillid til
Cathrine Solmunde bor i en villa i Holte med mand, hund og to teenagebørn. Huset blev købt i 2018, og der fulgte et Geminox gasfyr med i handlen – inklusiv en serviceaftale.
”Da vandet i vandhanen pludselig kun var koldt, blev vi klar over, at gasfyret var gået i stykker. Vi ringede selvfølgelig til vores servicefirma, men de kom uden måleapparater og uden reservedele og de kunne ikke finde ud af at løse problemet, men foreslog blot, at vi skulle købe et nyt gasfyr.
Det synes vi var et temmelig frisk bud på løsningen, og var ret frustrerede, så vi søgte på ekspert-service til Geminox fyr og Gastech-Energi dukkede op på Google – og det viste sig at være en rigtig god ide.
Kundeservice var superhjælpsomme, og problemet med vores gasfyr blev løst næste formiddag. Montøren kom med 2 kufferter fyldt med måleudstyr og fandt indenfor 5 minutter ud af problemet – samtidig var han utrolig flink og forklarede os hvordan gasfyret virkede og skiftede de reservedele, som kun var blevet lappeløst over årene gennem vores tidligere serviceaftale med et andet selskab.
Vi følte mig helt trygge i Gastech-montørens hænder og kunne tydeligt se, at det var lappeløsninger, men vi havde ikke anet, hvor dårligt vores gasfyr tidligere var blevet serviceret, hvis han ikke havde vist os det. Og prisen endte med at være 10 gange mindre end prisen på et nyt gasfyr. Det gjorde os alle glade igen, også vores hund Smilla, der nyder, at gulvvarmen er tilbage.”