Remocon-Net teknologi

Vi kommer helt ind i dit bryggers med internettet – også når du ikke er hjemme!

 

I de nyeste gasfyr fra Gastech-Energi får gasfyret en ny teknisk opgradering. Gasfyret kan nu overvåges fra vores servicecentral i Aarhus og Brøndby, hvilket giver os en unik mulighed for at drive gasfyrene på en helt ny måde. Denne teknologi indenfor gasfyr giver os mulighed for at se, om gasfyret kører optimalt, og om der mangler vand eller om det blot ikke fungerer.

 

En hverdag med teknisk opgradering

Gasfyrene bliver blandt andet overvåget af Jarl og Michael. De siger: ”Vi kan se ting, som kunderne ikke selv kan se – vi finder nemlig fejl, før de selv gør det. Vi har set eksempler på driftsstop ved gasfyrene, hvor vi har ringet til kunden og sagt, at der vil være koldt, når han kommer hjem – og om han ikke vil komme og lukke en servicemontør ind, så vi kan få problemet ordnet.” Jarl og Michael fortæller også, at de har haft en kunde, som har indstillet gasfyret forkert, hvor de så justerer gasfyret fra servicecentret uden at komme på besøg, eller hvor varmen ikke kunne nå ud i alle kroge af huset, men så justerer de blot pumpetrykket fra servicecentret også. Jarl og Michael fortæller også grinende, om et par eksempler fra den morsomme afdeling: ”Vi opdagede ved en kunde, at hans gasfyr var gået i stå. Vi ringede så til kunden, som fortalte, at han faktisk havde en VVS’er på besøg, som arbejdede på gasfyret. Vi har også oplevet, at vi havde en kunde, som var rejst til England, hvis gasfyr manglede vand. Da vi ringede til ham, sagde han: ’Jeg ventede på, at I ringede, jeg kunne ikke finde ud af at fylde vand på anlægget’”.

 

Remocon-Net

Teknologien, der er en internetopkoblingen, hedder Remocon-Net. Remocon-Net forbedrer også den telefonsupport, vi kan yde. Ved at kende driftsdata og indstillinger på gasfyrene, kan vi hurtigt guide kunderne på telefonen, hvis der opstår mindre problemer. Denne teknologi fungerer til følgende gasfyr:

På billederne ses Jarl og Michael

Leave A Comment