Akut nedbrud?
Virker dit gasfyr eller din varmepumpe ikke?

Ring til os på
70 10 15 50
(1.okt-30.apr) Alle dage 7.30-22
(1.maj-30.sep) Man-tor 7.30-16. Fre 7.30-15.30

Service på gasfyr

Klik her og bestil din serviceaftale allerede i dag

 

  • Vælg din Serviceaftale

  • Eftersyn hvert andet årEftersyn hvert andet år
  • Frie tilkaldFrie tilkald
  • Arbejdsløn/kørselArbejdsløn/kørsel
  • ReservedeleReservedele
  • Pris pr. dagPris pr. dag
  • OpstartsgebyrOpstartsgebyr
  • BindingsperiodeBindingsperiode
  • Tryghed
    Gasfyr

  • 125

    kr./md

  • Eftersyn hvert andet åryes
  • Frie tilkaldyes
  • Arbejdsløn/kørselyes
  • Reservedeleno
  • Pris pr. dag4,11 kr
  • Opstartsgebyr695,00 kr
  • Bindingsperiode6 mdr.
  • Tryghed
    Gasfyr

  • 1.480

    kr./år

  • Eftersyn hvert andet åryes
  • Frie tilkaldyes
  • Arbejdsløn/kørselyes
  • Reservedeleno
  • Pris pr. dag4,05 kr
  • Opstartsgebyrno
  • Bindingsperiode6 mdr.
  • Tryghed+
    Gasfyr

  • 190

    kr./md

  • Eftersyn hvert andet åryes
  • Frie tilkaldyes
  • Arbejdsløn/kørselyes
  • Reservedeleyes
  • Pris pr. dag6,25 kr
  • Opstartsgebyr695,00 kr
  • Bindingsperiode6 mdr.
  • Tryghed+
    Gasfyr

  • 2.270

    kr./år

  • Eftersyn hvert andet åryes
  • Frie tilkaldyes
  • Arbejdsløn/kørselyes
  • Reservedeleyes
  • Pris pr. dag6,22
  • Opstartsgebyrno
  • Bindingsperiode6 mdr.
  • Serviceaftalerne kan tegnes på alle gængse mærker af gasfyr
  • Ved månedlig betaling betales et startgebyr på 695 kr.
  • Tryghed Gasfyr+ kan tegnes på udvalgte produkter fra 2009, og til fyret er 10 år gammelt – På Geminox THI/ZEM/THS og ELCO kedler til fyret er 15 år gammelt.

Gastech-Energi har 60 rullende serviceværksteder

Ligesom en bil skal til service, skal dit naturgasfyr efterses og renses jævnligt. Vi har Danmarks største serviceorganisation til service af gasfyr. Du er derfor i trygge hænder, når det kommer til at få mest muligt ud af dit fyr.

Med 60 rullende serviceværksteder fordelt over hele landet er hjælpen aldrig langt væk. Servicemontørerne hos Gastech-Energi er højtuddannede specialister, der er erfarne i at varetage alle opgaver i forbindelse med drift og vedligeholdelse af dit fyr.

Højtuddannede servicemontører

Montørerne er specialuddannet på Gastech-Energis eget uddannelsescenter. Et væsentligt element i uddannelsen er en miljøbevidst tankegang. På ethvert besøg tjekker vi, om fyret er indstillet korrekt, så der ikke udledes unødig CO2.

Alle servicebilerne er udrustede med komplette værktøjssæt til alle gængse modeller af gasfyr på markedet. Servicebilen medbringer et lager af de mest benyttede sliddele og reservedele.

Har du en serviceaftale med Gastech-Energi, er du sikker på aldrig at være uden varme længere tid end allerhøjst nødvendigt.

Hjælpsomme og kompetente servicemedarbejdere

Du skal blot ringe til vores kundecenter på telefon 7010 1550, hvis varmen svigter. Her sidder hjælpsomme og kompetente servicemedarbejdere klare til at hjælpe dig.

Kundecentret vil forsøge at hjælpe dig over telefonen. Er der tale om et problem, der ikke kan klares over telefonen, rykker en af vores 60 servicemontører, fordelt over hele landet, ud og foretager det fornødne. Problemet bliver afhjulpet hurtigt og effektivt!

Hurtig hjælp

Prisen er forskellig, men kvaliteten er den samme, uanset hvilken af vores serviceaftaler du vælger. I alle tilfælde er du sikker på at få den nødvendige service så hurtigt som overhovedet muligt, hvis dit naturgasfyr pludselig stopper. Har du indgået en serviceaftale, er servicebesøget gratis, uanset ugedag eller tidspunkt. Dog vil du efterfølgende få en regning på eventuelt udskiftede reservedele, hvis du har valgt Tryghed Gasfyr. Har du valgt Tryghed+ Gasfyr er både reservedele og servicebesøg gratis.

Gastech-Energi tilbyder markedets bedste serviceaftale for dit naturgasfyr. Du kan vælge imellem en Tryghed Gasfyr og Tryghed+ Gasfyr serviceaftale.

Tryghed Gasfyr månedligt

Gastech Service omfatter frie tilkald af servicemontør ved driftsstop og funktionsfejl på gasfyret. Servicemontøren udfører fejlfinding på gasfyret, udbedring af fejl og efterfølgende genopstart af gasfyret. Er der tale om omfattende fejl eller udskiftning af specielle reservedele, hvorpå der er leveringstid, vil servicemontøren udføre midlertidige foranstaltninger bedst muligt. Aftalen betales månedsvis og kan opsiges efter 6 mdr.

Gastech Tryghed årligt

Gastech Tryghed omfatter et fast, periodisk eftersyn af gasfyret hvert andet år. Serviceaftalen omfatter også frie tilkald af servicemontør ved driftsstop og funktionsfejl på gasfyret. Servicemontøren udfører fejlfinding på gasfyret, udbedring af fejl og efterfølgende genopstart af gasfyret. Er der tale om omfattende fejl eller udskiftning af specielle reservedele, hvorpå der er leveringstid, vil servicemontøren udføre midlertidige foranstaltninger bedst muligt. Aftalen betales pr. år.

Tryghed+ Gasfyr månedligt

Tryghed Gasfyr+ dækker alle nødvendige reservedele. Aftalen kan tegnes på alle Geminox kedler til de er 15 år gamle (gælder produktserierne THI, ZEM og THS). På udvalgte kedler af andre fabrikater, kan der tegnes Gastech Tryghed+, hvis kedlen er installeret senere end januar 2009 og til den er 10 år gammel. Dokumentation for installationsdato skal kunne fremvises. Aftalen løber for 2 år ad gangen og betales pr. år.

Serviceaftalen dækker ikke varmtvandsbeholder på øvrige produkter, uanset om den er integreret eller separat.

Tryghed+ Gasfyr årligt

Tryghed+ Gasfyr svarer til Tryghed Gasfyr, men dækker samtidig nødvendige reservedele. Ved første servicebesøg udføres en kontrol af hvilke reservedele der skal skiftes inden der kan tegnes en Gastech Service+. Udskiftede reservedele i forbindelse med første kontrolbesøg, er ikke omfattet af aftalen. Aftalen kan tegnes på alle Geminox kedler til de er 15 år gamle (gælder produktserierne THI, ZEM og THS). På udvalgte kedler af andre fabrikater, kan der tegnes Gastech Tryghed+, hvis kedlen er installeret senere end januar 2009 og til den er 10 år gammel. Dokumentation for installationsdato skal kunne fremvises. Aftalen betales årligt og kan opsiges efter 6 mdr.

Serviceaftalen dækker ikke varmtvandsbeholder på øvrige produkter, uanset om den er integreret eller separat.

Periodisk service på gasfyr

Gastech Tryghed serviceaftalen omfatter et periodisk service på gasfyr i aftaleperiode. Serviceeftersynet udføres som et forebyggende vedligeholdelseseftersyn og omfatter følgende opgaver:

  • Kontrol af gasinstallationen, inkl. tæthedsprøvning fra naturgasledning til naturgasfyret.
  • Kontrol af frisklufttilførsel og aftræk.
  • Kontrol af forbrændingen.
  • Kontrol af naturgasfyrets styring, automatik og sikkerhedsfunktioner.
  • Kontrol af trykekspansionsbeholder (hvis afspærringsventiler er monteret).
  • Kontrol af brugsvandsproduktion (ved kombi-kedler).
  • Rensning og justering af naturgasfyrets brænder og aftræk.
  • Nødvendige reparationer og udskiftning af komponenter og udstyr, herunder på aftræk, som er tilgængeligt i naturgasfyrets opstillingsrum.
  • Rensning af snavsfilter, hvis der er monteret afspærringsventiler ved snavsfiltret.

Anvendte, nødvendige reservedele faktureres til gældende dagspriser.

Eftersyn udføres hvert år, hvert andet år eller hvert tredje år i henhold til producentens anvisninger

Har du brug for service – ring 7010 1550

Ringer du inden kl. 19.30 i perioden 1. oktober – 30. april, får du besøg samme dag.
Du kan få teknisk support helt frem til kl. 22.
Gastech-Energi kører sommervagt de to sidste weekender i september og to første weekender i maj i tidsrummet kl. 8 til 14.

Sommervagt tilbydes kun ved serviceaftale direkte med Gastech-Energi A/S

Servicebetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

Generelle servicebetingelser

Abonnementsbetingelser

BLIV RINGET OP

Udfyld nedenstående skema, og vi kontakter dig hurtigst muligt inden for åbningstiden.

Kontakt mig vedrørende:

Service og serviceabonnementer:
Naturgasfyr, varmepumper og solvarme
Industri, brændere og strålevarme

Information om:
Naturgasfyr og/eller solvarme
Varmepumpe
Brændere, strålevarme og kedelanlæg

Trustpilot

Comments are closed.