Ny direktør i Gastech-Energi A/S

Ariston Group har fra den 1. marts 2024 budt Henriette Brune, velkommen som ny Administrerende Direktør for Gastech-Energi A/S.

Med en imponerende baggrund inden for marketing, kommercielle strategier og ledelse af internationale teams, herunder senest som Country Manager hos Panasonic Heating & Cooling Solutions Danmark, bringer Henriette en værdifuld erfaring til sin nye rolle.

Gastech-Energi A/S er en førende aktør på markedet siden 1992. Vores pionerindsats i de tidlige årtier af den grønne omstilling førte til udskiftningen af tusindvis af oliefyr med  gasfyr, hvilket resulterede i betydelige CO2-besparelser. Vi har vedligeholdt og serviceret disse systemer gennem langvarige serviceaftaler, der sikrer optimal drift med minimal gasforbrug og dermed reduktion af CO2-udledning.

Vi har et stærkt netværk af over 100 installatører, som står i spidsen for den næste bølge af den grønne omstilling med varmepumper, der yderligere reducerer CO2-udledningen.

For yderligere information, kontakt venligst:

Henriette Brune
Administrerende Direktør – CEO