“Rigtig god oplevelse – servicemedarbejder var meget villig til at besvare mine spørgsmål og for mig at se var han meget grundig i sin gennemgang af anlægget”
Kan varmt anbefales
“Jeg har i dag fået udført det årlige eftersyn af min varmepumpe. Som hver gang en meget venlig medarbejder. Kan varmt anbefales til eftersyn og vedligeholdelse.”
Som sædvanligt et nemt besøg
“Som sædvanligt et nemt besøg. Teknikeren kom til aftalt tid, ordnede det han skulle. Svarede på alle mine spørgsmål. En rigtig god oplevelse og start på dagen.”
De kom, de servicerede, de kørte
“De kom, de servicerede, de kørte. Gav en fin forklaring på, hvilke dele de skulle skiftes og hvorfor. Fik svar og info på hvordan anlægget kunne køres mest optimalt.”
Eftersynet blev foretaget professionelt
“Eftersynet af vores gasfyr blev foretaget professionelt og. Montøren forklarede hvad han havde lavet og fremviste den pakning, som var udskiftet og svarede på de spørgsmål, som jeg havde.”