close-up af gastech servicemontør foran sort gastech servicebil

Hvad sker der med min serviceaftale, hvis jeg flytter?

Flytter du fra din bolig, er der mange ting, der skal afmeldes: El, gas, vand etc. Men rigtig mange ved ikke, hvad de skal gøre med deres serviceaftale for deres gasfyr eller varmepumpe.

Det er meget enkelt: Hvis serviceaftalen er indgået med dit gasselskab, bliver den afmeldt automatisk. Du skal altså ikke gøre noget. Hvis aftalen er indgået direkte med Gastech-Energi, er det noget helt andet. Vi får ikke besked om, at du flytter, hvis du ikke selv fortæller det. Aftalen løber derfor videre, som om intet var hændt.

Derfor: Er du kunde hos os, og skal du flytte, så husk at melde det til os. Send en mail til boligservice@gastech.dk med dit kundenummer og flyttedato. Så opgør vi aftalen pr. denne dato og refunderer dig evt. overskydende betaling. Du kan også vælge at overføre aftalen til den nye ejer. Dette kan du i givet fald skrive i mailen, inkl. navn på vedkommende. Så klarer vi det praktiske.

Hvis der er gasfyr eller varmepumpe i din nye bolig, er du velkommen som servicekunde hos os igen. Du kan enten tegne aftalen direkte på vores hjemmeside eller sende en mail til boligservice@gastech.dk med dine ønsker. Så kontakter vi dig.

Læs også: Sådan bevarer du fabriksgarantien på dit gasfyr eller din varmepumpe.

Serviceaftale til varmepumper og gasfyr

Med en serviceaftale holdes dit gasfyr eller din varmepumpe i topform, og du kan altid få gratis hjælp, hvis uheldet er ude – også i weekenden og på helligdage i hele fyringssæsonen.

gastech servicemontør med værktøjskasse foran sort gastech servicebil